Högkänslig - HSP

HSP (Highly Sensitive Person)

           

4 typer av känslighet!

 2012-06-12    17:48:35   av:Högkänslig - HSP
Är du emotionellt, fysiskt, mentalt eller spirituellt känslig?
Eller är du kanske allihopa?

Det är ganska spännande att gå över dem dock.

Om jag går på bio eller ser en annan människa ledsen så kan du lita på att jag för en sekund funderar över vad jag blev ledsen över - emotionellt känslig, ja visst!

Jag kom ihåg som barn att jag var så hår öm och tvätta öronen med tops gjorde ont så att jag kunde gråta - fysiskt känslig absolut.

Hur många gånger har jag inte fått höra att jag funderar eller tänker för mycket? Fler gånger än jag kan räkna och fler gånger än jag önskar. Att jobba mentalt tillfredsställer mig - så mentalt känslig you bet!

Så kommer vi till den spirituella känsligheten som många inte vill prata om. Men vi som kan och vill, ser en helt ny värld - betydligt större än den de flesta tror sig se - spirituellt känslig sure thing!

De flesta av oss högkänsliga har väl en släng av allihopa men kanske är det en av dem som dominerar för just dig. Vet du i sådant fall vilken?
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?