Högkänslig - HSP

HSP (Highly Sensitive Person)

           

Forum för högkänsliga!

 2012-05-01    19:58:51   av:Högkänslig - HSP
Framsteg att glädjas över är både artikelserier och böcker på ämnet.

Ett forum som är värt att besöka är:

www.hsparena.com

Där du kan dela med dig om du vill men också finna nyheter och fin information.

Välkommen sommaren!
 Micke

Oj, tack så mycket för marknadsföringen :-)!!!

 2012-05-02    20:49:04     URL: http://www.hsparena.com
 Amanda

Hej!



Stort tack för att du bloggar och tipsar om sånt här! Jag har precis fått upp ögonen för detta med högkänslighet och som många andra fått en riktig AHA-upplevelse... Det är ärligt talat ganska stort att plötsligt få en förklaring till varför jag känt mig så annorlunda så länge.



Sedan jag läste om det för första gången i Damernas Värld har jag slukat allt jag kan hitta på Internet och ställt mig i kö på bibblan för att få tag på de viktigaste böckerna, men jag har också gått och funderat på om det kan vara värt för mig att bidra genom att blogga om mina erfarenheter. Nu har jag gjort slag i saken! Jag undrar om du har lust att tipsa/länka till min blogg (förutsett att du tycker den verkar vettig förstås, följ den gärna själv ett tag först om du vill!)? Hela tanken är att kunna nå och hjälpa andra. Jag länkar redan till din blogg som jag tycker är kanon!



Tänkte skriva ett inlägg snart om tankarna med min blogg, men kort sagt så är det en personlig berättelse om hur det kan vara att vara ung tjej och upptäcka, acceptera och utveckla en sensitiv begåvning... Med utgångspunkten att det ska vara intressant för andra. Kolla gärna in!



Kram Amanda

 2012-05-06    22:45:22     URL: http://starkthjartatunnhud.wordpress.com/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?