Högkänslig - HSP

HSP (Highly Sensitive Person)

           

Full kontroll och god kontakt!

 2012-05-31    16:44:18   av:Högkänslig - HSP
Tog mig just en kopp kaffe trots att kroppen protesterar vilt.
Det är ju så gott att jag inte kan låta bli.....ibland i allafall.

Det påminner mig om hur intelligent våra kroppar faktiskt är.
Att vara känslig är ju egentligen det bästa vägledningssystem
vi har.

  • Att bli hög på kaffe.
  • Må illa av alkohol.
  • Att bli så glad att tårarna rinner när någon gör något fint.
  • Att låta känslorna skrika högt och lågt när vi ska ta val.
  • Att låta kroppen säga ifrån när jag äter socker eller någon annan destruktiv skit......

Jag kan inte kalla det annat än kontakt! Helt enkelt inpluggad
i universums oslagbara intelligens.

Något att vara väldigt tacksam för!

Tack!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?