Högkänslig - HSP

HSP (Highly Sensitive Person)

           

WEBINAR

 2012-12-14    12:52:38   av:Högkänslig - HSP
Då var det dags för nästa webinar.
 
Nyligen hemkommen från Los Angeles där jag spenderat ett par dagar tillsammans med min mentor Bob Proctor och jag kan inte annat än känna en enorm tacksamhet.
Jag vill dela både tacksamhet och information med er och kommer att prata om människans förändringspotential och vad vi kan göra som individer för att faktiskt leva det liv vi vill.
Det här är något vi alla kan :-)
 
Webinaret går:
Lördag den 29 december
Kl 15.00
Anmälan på: [email protected]
 
Jag kommer dessutom att lotta ut ett par coaching sessioner (värde 950 kr per session) för er som lyssnar live.
Dela gärna informationen med dem du tror kan vara intresserade.
 
Varmt välkomna!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?