Högkänslig - HSP

HSP (Highly Sensitive Person)

           

Påverkan

 2012-02-09    16:07:28   av:Högkänslig - HSP
Den sista tiden när jag mediterat har jag känt en enorm tacksamhet för denna känslighet jag har.

Jag hoppas att fler av er gör det. Tänk på vilken otroligt viktig insikt det är att VETA hur påverkbara vi är genom vår känslighet. Många inser det inte och avfärdar det enkelt!

Det skapar för mig en klarhet i (och gör det lättare för mig) att välja vad jag vill och stå stark som den jag är.

Hur vi än vrider och vänder på det så blir vi alla påverkade av vår omgivning. Men en känslig person har en fördel genom sina egna erfarenheter att det är sant.
När vi låter förståelsen för det sjunka in blir det mycket lättare att välja vad vi vill fokusera på.

Plötsligen blir denna påverkan utifrån din styrka! Använd den!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?