Högkänslig - HSP

HSP (Highly Sensitive Person)

           

Boklansering med Ihrén Abrahamssons bok; Sensitivity Unveiled

 2012-09-12    12:21:42   av:Högkänslig - HSP
Det här går av stapeln nu på lördag den 15/9.

Jag berättar om min bok Sensitivity Unveiled - Your unrecognized power.
 
Under en tid intervjuade jag världskända experter (psykologer, forskare och ledare) världen över för att kunna skapa en större klarhet i vad känslighet verkligen innebär.
Bland annat så har jag invervjuat Elaine. N. Aron, Martin August, Ted Zeff och Bob Proctor.
 
Jag berättar under en föreläsning om känslighet och om själva boken.
 
Se länk:
https://www.facebook.com/events/353149601434230/353415028074354/?notif_t=plan_mall_activity
 
När: Lördag den 15/9
 
Adressen är: Medborgarskolan, Hagagatan 23 A
 
Tidpunkt: 13.00
 
Det här är ett öppet evenemang så dela gärna informationen med någon du tror kan behöva lära sig lite mer om känslighet! ;-)
 
Kom och drick lite te och nätverka.


Varmt välkomna
 
Ihrén Abrahamsson
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?