Högkänslig - HSP

HSP (Highly Sensitive Person)

           

Är du hudlös ibland?

 2012-05-14    10:42:15   av:Högkänslig - HSP
Vaknade imorse - hudlös. Så känns det ibland när jag är väldigt känslig.
Som om det mesta går in - rakt in!

Kan låta obehagligt och det är det antagligen för de flesta också innan vi förstår vad
det faktiskt betyder.

Jag har lärt mig att det här är en otrolig viktig upplevelse för mig då jag
tvingas ta det lugnt och bara ta hand om mig. Det resulterar i att jag får
fantastiska insikter - att jag är i stillheten.

Hudlösheten behöver med andra ord inte vara fel på något sätt förstod
jag när jag började samarbeta med den. Det är då den så milt faktiskt
ger mig kunskap som jag antagligen annars inte lyssnat på.

Idag är min hudlöshet precis som att vara i källan av allt det där goda och
rika. Där kunskapen ligger och pulserar. Här och nu.

Idag uppskattar jag den - hudlösheten......
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?